måndag 7 mars 2011

Turquoise details

A little turquoise vase lights up the table.

My lovely seashells are still here of course...

Turquoise details in our tv-room.


Turkos är en färg som alltid har tilltalat mig både som smycken och inredningsdetaljer, och så här på vårkanten är det fint med någon upp piggande liten detalj här och var!
I alla fall idag! :)

Ha en härlig start på veckan. Här är lovet slut och allt blir till vardag igen, men först blir det lite festligheter...

Min käre sambo har sin födelsedag i dag! ♥

_______________

Some turquiose details in our tv-room gives it a springish feeling.
Today atleast, hehe...

have - a - lovely - start - on - this -  week - today - it's - my - hubby's - birthday

Susanne

8 kommentarer:

Mejrams! sa...

Jättefräsch med turkost, själv har jag fastnat för orange just nu. Ha en riktigt skön vecka!/Kram Merja

♥ Min lilla Stuga ♥ sa...

En superfräsch färg och som tilltalar mig också, främst på kläder och smycken. Men det finns någon turkos detalj i hemmet också. :)) Ha en underbar dag.

Vida sa...

så vacker nyanse på din vas och kudde...själv är det sandfärgat brunrosa och ljusblått som gäller:)

tycker absolut du ska gratta snälla sambon men ett frieri;))

kramheladagenivårenstid
Vida

Maliva`s verden sa...

Helt enig...turkise detaljer er tingen både i smykker og interiør. Er nok xtra glad i den fargen akkurat nå pga at jeg lengter til azurblått hav;o) Grattis til din kjære! Klem fra Maliva

Anonym sa...

Så snygg färg. passar bra i ditt hem.
Vart har du köpt den stora brickan?
Är det samma som du visade i köket?
Vill ha!
Mvh Marja

me and alice sa...

Hej Marja!
Brickan hör egentligen till ett bord, men har nu under vintern fått stå i fönstret.
Brickan i köket är en annan, men av liknande modell.
Ha en bra dag!
kram Susanne

Jojo sa...

Love the small touch of turquoise! I use the same accent color in my living room and even in winter it reminds me of the sea.

enannanhelena sa...

Sorry, men jag bara måste lämna en liten kommentar här också, jag fattar inte hur många härliga inlägg du har hunnit göra sedan jag var här senast!? Tänk att en liten, liten turkos detalj kan pigga upp så mycket. Så söt vas, ett loppisfynd, gissar jag.
overandout :)
/helena

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin