torsdag 8 april 2010

Unpacking...



Här är mina nya krispiga Converse för endast 20 dollar och några loppisfynd...


I dag har vi haft operation upp-packning! Det är spännande när man hittar bortglömda loppisinköp bland lorttvätten... *fniss*

....................
Gissa om jetlagen har satt sina spår här hemma. Igår natt låg vi alla fyra och fnittrade och var hur pigga som helst vid två-halvtre, och jag och barnen vaknade inte förrän närmare ett i dag.

Det är en märklig känsla...

....................
Kram & Puss från en pigg Suss

24 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Suss!
Vad roligt ni måst ha haft det. En sån resa skulle jag behöva nu.
Är så gla d över dina inlägg.
kram Ylva

Id@-Li sa...

Beautiful picture!
/Ida-Li

ANETTESHUS.COM sa...

Velkommen hjem, Susanne!!! Herlige innkjøp:)

Ha en fin kveld!

Klem klem
Anette:)

Merle sa...

Hej hej,
I'm not able to understand swedish, but I think you bought the chucks in NY, and I would do the same, they're so cheap!
I think I would buy a dozen pair of them ;)
Kram Merle :)

n o r d i n g å r d e n sa...

Ha, ha, ja jag tänkte det måste vara jetlag när jag såg att du gjort inlägg mitt i natten! Jag vet hur det är, jag har suttit vaken många nätter och sovit fram till kl 15 efter usa, canada och australienresor, man blir helt knäpp! Ursnygg bild!! Mina favoritskor sedan jag var i 16-årsåldern, jag är 45 nu: )och vilket kappris!!! Mari.

Vida sa...

- oj vad roligt det ser ut på bilden...man känner igen den ljuvliga känslan att få packa upp efter en resa...

- förstår att ni har haft många goa skratt ihop...underbart;D

Välkomna hem
Vida

Love Your Homes sa...

Hej på er,

skrattar när du nämner vad som gömmer sig i smutstvätten vid uppackning....har vanan inne.

Jag fick bruna små Converse av S förra veckan...det är roligt med smutstvätt......små skattkistor.

Sov nu så gott, annars kan ni blogga lite nu mitt i natten.

Pöss,
Ia

LantlivsAnette sa...

Halloj..är du vaken..fniss !!
Sååå roligt att du är hemma igen..och kan visa loppis köpen..så spännande, några syns ju där i bakgrunden på bilden..och såna skor har jag också..passar till allt, men de är lite väl platta för att jag ska kunna jobba i dom en hel dag...men snygga, skulle vilja ha ett par ljus rosa också..
ha nu en toppen Fredag
Kraaam Anette

Vintage House sa...

Sådana skor är jag på jakt efter de är så snygga:)
ser ut som härliga fynd vill se mer:)
kul att ni är hemma
kram kram
sandra

LOPPISLIV sa...

Välkommen tillbaka till svedala :-) Låter som om ni haft en härlig resa. Spännande att få se alla loppisfynd du gjort, ohhh ett par vita converse i tyg skulle jag också vilja ha, har ett par i skinn men de i tyg är snyggare tycker jag. Hoppas ni sovit i kapp nu :-) Kramis Paula

Anci sa...

Hej !
Välkommen hem ! Det låter väldigt trevligt med bortglömda loppisfynd i smutstvätten ;) Och jag förstår att världen (och tiden) kan vara lite upp och ner nu.

Ha det så bra.

Kram
Anci

Kamomilla sa...

Åh man måste ju bli helt snurrig av dygnsrytmen...
Härlig bild!

Ett Vitare Hem sa...

Åh vilken härlig resa!
Önskar dig en finfin helg!
Kramis/LenaS

Mina dagar sa...

Ååååh vilken fin bild!
Skulle kunna bli en fin tavla!!!

Välkommna hem!!

Trevlig helg!
Kram Eva

Unknown sa...

Hej och välkommen hem!
Har ett par gamla vita converse som jag har slitit ut, ska beställa ett par nya, dock inte till ditt fyndpris!
Ha det gått
Kram Anna

Järnladyn sa...

Hej och välkomna hem! Kom själv hem i onsdags från New York:) Visst är det en underbart stad!!! Mina nya converse åkte på idag, så snygga och såå sköna:)
Jetlagen slapp vi som tur var, fast klart att man var lite seg på jobbet igår...
Trevlig helg!

C. Tvillingmamma sa...

Jag var i USA för första gången när jag var i vecka 20-22 med tvillingarna,jetlagen var helt fruktansvärd. Första tre dagarna där,sprang vi ner och badade i poolen mitt i natten...och att komma hem,ja hjälp...jag sov nog i två dagar i steck :)

Mamma C sa...

Finns inga bättre dojjor så här års. Passar till allt oxå.
Kram mamma C

Mitt liv - Mina drömmar sa...

Välkomna hem:)

Kram Annica

beate sa...

alltid spennende å pakke opp kofferten!

venter på et par converse sko selv...kjøpt i florida av min venninne. går i barnestørrelse jeg så da er de jo enda billigere...

god helg!
klem beate

marianaskeramik sa...

välkommen hem!
20 dollar för skorna...hmm var och köpte såna(fast rosa) förra veckan till dottern och här i borlänge kostar de INTE 20 dollar.

ni verkar haft en härlig resa
ha en skön helg
marianaskeramik

Unknown sa...

Beautiful =)

Anonym sa...

Välkommen hem till Svedala!

Fina converse, lurar på att köpa mig ett par rosa!

Jetlagen kan ställa till besvär heheh;

Trevlig helg!

Kram Renate

Em sa...

Tjenixen!
Jag har fixat tävling om du vill va me?! =)

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin