måndag 26 april 2010

Oops!!


Köpte mig en sådan söt liten portmonnä häromdagen. För en femma blev den min på en lokal loppis. Den är som ny fastän den säkert har lika många år på nacken som jag...
....................
Ursäkta det fräcka fingret i bakgrunden. Det köpte sambon i USA när han var en liten gosse... *fniss*
..................
A couple of days ago I bought this little purse on a local fleamarket. It´s so cute and bacame mine for only five swedish crowns... Excuse the cheeky finger in the background, hi, hi... My husband bought that in the USA when he was just a little boy...
.......................
Puss från Suss

12 kommentarer:

Sussi sa...

Det är sånt som är så härligt med små lokala loppisar....man vet inte vad man kan hitta....lika bra att gå dit och kolla!
Det där fingret.....det skulle man ha med sig i bilen och lite diskret sätta upp i fönstret vid lämpliga situationer....eller hur? Hi hi!

Skatan sa...

En sådan börs hade jag som liten...den är gammal med andra ord ;)

Och du - fingret! Jag skulle behöva just det idag...

Allt väl i övrigt?

Annakarin

Anonym sa...

Vilken fin börs har haft en liknande själv som dess värre fått fötter!

Gillar det fräcka fingret!

Ha en fin vecka!

Kram Renate

Anonym sa...

Vilken fin börs har haft en liknande själv som dess värre fått fötter!

Gillar det fräcka fingret!

Ha en fin vecka!

Kram Renate

Linruz sa...

Du har då öga för fina detaljer.
Hoppas allt är bra med dig.
Kram Lina

Vintage House sa...

Söt liten börs och härliga siffertavlor:)
fingert coolt;)
kram
sandra

Kamomilla sa...

Nä men!!! oj :D Det där fingret alltså. Fniss, jag stirrade ju bara på det först! Du är för kul du tjejen...

Useful Art sa...

Åh vad du skriver, jag blir så imponerad! Här är man borta bara några dagar o så har man flera st inlägg att ta igen :)

Hihi, fin bild :)

Kram /Sara

Malin sa...

Haha vad fräckt finger, så personligt och tufft.


Kram Malin

beate sa...

hi,hi! herlig!

klem beate

Unknown sa...

Det ar alltid sa rolig att se vad du kommer pa. Du skriver sa fint om Dalarna sa jag ska besoka det for forsta ganger om 3 veckor. Vi hittade en gulig liten stuga i Rattvik. Sa rolig att du kom till Florida pa besok och nu aker jag till Sverige pa besok. Jag ska leta efter sa manga loppis jag kan och fylla up vaskan med fina saker som du visar.

Ett Vitare Hem sa...

Åh hade också en liknande den börsen och fingern är ju urcool!
Ha en underbar dag!
Kram/LenaS

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin