söndag 14 mars 2010

Gosiga tips till tuffa tjejer...


Dessa snygga och tuffa handledsvärmare och den läckra sjalen kommer från Lena som har den fina nätbutiken Bakers Corner. Hon stickar de mest bedårande sakerna...

.........................
Jag tycker Alice blir så tuff i sina tillsammans med jeansjackan. Toppen nu till våren när dessa tjejer gärna går alldeles för tunnklädda... Hmm, pinsam hönsmamma som man är! *fniss*

.....................
These nice wristwarmers and the long scarf comes from Lena with "Bakers corner". Don´t they look good on Alice with the jeansjacket?


See you later!
Susanne

11 kommentarer:

Unknown sa...

Jätte fina,
helt i min smak.
Kikar in hos henne och kollar:)
kram!
Annaleena

Anna-Malin sa...

vristvärmarna stod det mitt namn på ;)

måste genast undersökas!

ha en fortsatt fin söndag!

kram kram

Kamomilla sa...

Härliga! Och vad snyggt med svart!

Millygarden sa...

sött och tufft på samma gång.
jättesnyggt.


kram Marina

Rut och Signe sa...

Hur snygga som helst! Jag är med i en stickisklupp på måndagar och där stickas det handledsvärmare för glatta livet och det blir många snygga varianter av handledsvärmare, sockor, halsdukar mm. Ha en bra vecka, Marie

Galleri Hönshuset sa...

Hej på er.

Kanonsnyggt =)och den vita rosenbusken var riktigt fin...
Imorgon kommer fotona och jag är lite nervös =) Tänk om man inte är nöjd....

ha det gott. Kram Pirre

Anette sa...

Kanonfint, ska kika in där nu medetsamma

kramar @nette

Rebecca sa...

super söt!
kram

ps. tycker din blogg är så inspirerande att jag länkar till den :)

Vintage House sa...

Ja det är så himla läckra och tillsammans med jeansjacka I like:)
kram
sandra

Eva sa...

Åh, snyggt!!!

Idag har jag tjatat på dottern om att hon gick ut med alldeles för lite kläder på sig... ;o)

Blev därför glad när jag läste ditt inlägg *fniss*. Tur man inte är ensam!

Kram eva

Mamma C sa...

Snyggt, coolt och värmande.
Kram Mamma C

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin